ALO KTT Çağrı Merkezi

ALO KTT Çağrı Merkezi ile iki aracın karıştığı maddi hasarlı trafik kazalarında, kâğıt tutanağa ihtiyaç duyulmaksızın, kolayca ve hızlı bir şekilde tutanak oluşturulabilmesi SBM Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri yardımıyla sağlanmaktadır. Oluşturulan tutanaklar dijital ortama hemen aktarılmakta ve hızlı bir şekilde sigorta şirketlerine ulaştırılabilmektedir.

Trafik kazalarından kaynaklı oluşabilecek trafik sıkışıklığının ve bekleme sürelerinin minimum seviyede tutulması amacıyla kurulmuş olan ALO KTT Çağrı Merkezi, kazaya karışan sürücülere yardımcı olmayı amaçlamaktadır.

ALO KTT Çağrı Merkezi aracılığıyla tutanağınızı hızlıca doldurabilirsiniz.

ALO KTT Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcimiz ile yapacağınız görüşme öncesinde;

  • Kazaya karışan sürücülerin telefon numaralarının,
  • Plaka Numaralarının,
  • T.C. Kimlik Bilgilerinin

hazır bulundurulmasının yanı sıra, telefonun konum bilgisinin açık bulundurulması gerekmektedir. Bu bilgilerin hazırda bulunması ile birlikte işlemlerinizin daha hızlı yapılması sağlanacaktır.

ALO KTT Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcimiz ile yapacağınız görüşme esnasında temsilcimize iletmiş olduğunuz, kaza yapan taraflara ait telefon numaralarına, kazaya ilişkin fotoğrafları yüklemesi için SMS yolu ile bir link gönderilmektedir. Gönderilen link üzerinden kazaya ilişkin fotoğrafları ekleyip gönderildikten sonra Çağrı Merkezi’miz sizlere geri arama sağlayarak kaza tespit tutanağının oluşturulması sağlanacaktır.

Kişisel verilerinizin işlenmesi hakkında bilgiye SBM Çağrı Merkezi KTT Aydınlatma Metinlerine aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Ruhsat sahibi değilseniz ruhsat sahibine ait kişisel verilerin işlenmesi süreçlerinin ve gerekli bilgilendirmelerin "SBM Çağrı Merkezi KTT Ruhsat Sahibi Aydınlatma Metni" kapsamında yerine getirilmesinden bizzat sorumlu olduğunuzu hatırlatmak isteriz.

Kazayı Yapan Taraflar için Aydınlatma Metni
Ruhsat Sahipleri için Aydınlatma Metni

 

/assets/img/call-center-w.png

Alo KTT
0 850 222 0 KTT (588)