Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
5.10.2016

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), iş dünyasının en prestijli uluslararası ödül organizasyonlarından Stevie Ödülleri 2016’da “Yılın Şirketi” ödülleri kategorisinde “Sigortacılık” dalında “ALTIN” ödülün sahibi oldu.

Bu yıl 13’üncüsü gerçekleştirilen, uluslararası iş ödülleri programı olan ve dünyanın en başarılı kurumlarını ve yöneticilerini ödüllendiren The Stevie Awards’ta Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi bir ödülün daha sahibi oldu.​​

Yılın Şirketi SBM!​

En yenilikçi ve inovatif sektör olarak sigorta sektörüne verilen Stevie Awards ödülüyle birlikte sektör, son yıllarda teknolojik yatırımlara yaptığı yatırımların, karşılığını en üst düzeyde göstermiş oldu.​

SBM son yıllarda sigortacılık alanında birçok dünyada tek uygulamaya imza attı. Dünyadaki mevcut teknoloji trendlerinden yola çıkarak tasarlanan Yönetimsel Gerçek Zamanlı Sektör Dashboardları, vatandaşlara SMS yoluyla araç Hasar Sorgulama Servisleri, Mobil Kaza Tutanağı Uygulaması ve Sigortacılık Fraud Engelleme Sistemi gibi birçok uygulamayı çok kısa bir sürede sigorta sektöründeki tüm oyuncuların ve 35 milyon sigortalının kullanımına açtı.

Stevie Awards Jürisinin SBM Yorumları​:

''Organizasyonu değiştiren fevkalade bir girişim, iyi tespit edilmiş iş fırsatlarının teknoloji ile desteklenerek, riskli bir yatırımı başarıya dönüştürmesi.''

''Kurum sigorta sektörünü dijital dünyaya taşıdı. Başarılı endüstriler için bu zaten bir beklentidir, fakat bu kurum çok iyi organize olmuş ve beklentilere çok hızlı cevap vermiş.''

''SBM, Türk Sigorta endüstrisini dijital dünyaya taşımak için mobil uygulamalar geliştirdi, dijital kanallara yatırım yaptı, sektör ve müşteri verisini analiz etti.''

''Şirketler SBM gibi inovasyon arayışlarını sürdürmeli. Dijital veriler sayesinde, yeni fırsatların çoğunu değerlendirebilir ve olası tehlikeleri önceden engelleme şansına sahip olurlar.''

"Genel inovasyon mükemmel ve bence en önemli kısım şununla ilgili: «Mobil Kaza Tutanağı Yaratma Süreci» Bu sigorta endüstrisi içinde duyduğum en iyi fikirlerden biri!''

"2014 ve 2015'te yüzde 21 satış artışı; sadece 2016 1.çeyrekte 30% artış 35 milyon sigortalıya hizmet etmekte. Deneyimlerime göre, şirket hızlı büyüyor ve hedeflerine ulaşıyor.''

"Mükemmel başarılar! Tüm sektörler SBM tarafından yapılanları yakından takip ediyor ve gelişim gerçekten takdir görüyor!''

"SBM belirsizlik olan bölgelerde halkın direncini ortaya koymaktadır, sigorta sektöründe yenilikçiliğin lideri olan SBM insanların onlar için en önemli şeye - hayatlarına - odaklanmalarına yardımcı olmaktadır.''​


Sosyal Medya