Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
10.10.2016

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM), Dünyanın en önemli iş ödüllerinden biri olarak bilinen Global İş Mükemmelliği Ödülleri’nde 3 ödüle layık görüldü.

​Türkiye'de sigorta sektörünün teknoloji gücü olan, teknolojik yatırımları ve başarılı yönetim modeliyle uluslararası arenada takdir toplamaya devam eden SBM, dünyada sadece mükemmel başarıların ödüllendirildiği 2016 Global İş Mükemmelliği Ödülleri'nde (2016 Global Business Excellence Awards) 3 birincilik ödülünün sahibi oldu.

Global Business Excellence Awards dünyanın en yüksek profilli ödülleri arasında kabul edilmekte ve bu ödül ile onurlandırılmak yapılan işin kalitesini ortaya koymaktadır. Sahip oldukları yüksek profil sebebi ile bu ödüller dünyanın dört bir yanından uluslararası özel sektör ve kamu firma ve kuruluşlarından ve aynı zamanda dinamik ve yenilikçi KOBİ'lerden çok sayıda başvuru almakta. Kazananların hepsinin ortak bir yönü var, yaptıkları işte gerçek anlamda sıra dışı olmaları. SBM de 3 Global Business Excellence Award kazanarak bunu kanıtlamış oldu.

SBM'in ödül aldığı kategoriler:

  • "Mükemmel Yönetici" ödülleri kategorisinde Aydın Satıcı birincilik ödülü 
  • "Mükemmel İnovasyon" ödülleri kategorisinde Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi birincilik ödülü
  • "Mükemmel Yeni Ürün/Hizmetler" ödülleri kategorisinde Mobil Kaza Tutanağı uygulaması birincilik ödülü 

Jüri başkanı, Mükemmel Yönetici kategorisinin birincisi SBM CEO'su Sayın Aydın Satıcı ile ilgili yorumu:

Sayın Satıcı, Türkiye merkezli SBM'nin, sigorta firmaları için çok değerli ve aranılan bir hizmet sağlayıcıya dönüşümünde Japon 'Kaizen' yönetim tekniklerini kullanmış olan inanılmaz ve dinamik bir lider. Sadece bir kaç yıl içerisinde, üye sigorta firması sayısını 56'ya çıkartmış, 2016 yılında toplam satış cirosunda inanılmaz şekilde %611'lik bir artış elde etmiş ve çalışan sayısını 50'den 125'e yükseltmiş. Sn. Satıcı SBM'nin dönüşümüne imza atmakla kalmamış aynı zamanda sigortacılık sektöründe bir devrim yaratmış ve sigorta firmalarına sigorta sahteciliğinin önlenmesinde kullanılabilecek sektörel açıdan hayati öneme sahip bilgilerin paylaşımı anlamında çok değerli bir platform sunmuş."



Mükemmel İnovasyon kategorisinin birincisi SBM ile ilgili yorumunda ise jüri başkanı şunu belirtti:

"Dijital yenilikçiliğin mükemmel kullanımı sonucunda Türkiye merkezli SBM Türkiye'deki sigorta firmalarına, kendilerinden çok daha büyük oyuncular ile olan rekabetlerinde ihtiyaç duydukları araçları sunuyor. Dünyada bir ilk olarak gerçek zamanlı sigorta sektörü verileri sağlayarak SBM üyelerine rakip performansı, hasar faaliyetleri, sahtecilik analizleri ve finansal veriler ile ilgili güçlü bilgiler sunuyor. Üyelerine sağladığı hizmetleri daha da geliştrien SBM, bu sayede üye sayısını iki yıldan kısa bir sürede 65'e çıkarttı. SBM'yi Türkiye Sigortacılık Sektörüne dijital çağa girereken liderlik ettiği için tebrik ediyorum."




Mükemmel Yeni Ürün/Hizmetler kategorisinin birincisi Mobil Kaza Tutanağı ile ilgili jüri başkanının yorumu: 

SBM kağıt forma gerek olmadan bir cep telefonu ya da benzer bir cihazdan doldurulabilen tam otomasyonlu bir uygulama geliştirmiş olan ilk kuruluş. Bu uygulama, sektör ortalaması olan 100 dakikaya kıyasla maksimum 10 dakikalık rapor oluşturma süresi ile aynı zamanda en hızlı kaza raporlama uygulaması olarak ön plana çıkmakta. Sigortalı için kaza tutanağı hazırlama stresini ortadan kaldırdığı için SBM'yi tebrik ediyorum."



 

Global Business Excellence Awards​ detayları için tıklayınız.​

Sosyal Medya