Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
15.1.2014

Otokontrol 5664 uygulaması ile sorgulama yaptığınız hasar kayıtlarınıza itiraz edebilme dönemi başlıyor.

SBM müşteri memnuniyetini artırmak ve daha hızlı hizmet verebilmek adına geliştirdiği “SBM Destek Uygulaması”na, “SMS Hasar İtiraz (Otokontrol 5664)” uygulamasını entegre etti. 1 Ocak 2014 itibariyle kullanıma açılan uygulama sayesinde sorgulamasını yaptığınız hasar kayıtlarına, gerek duyduğunuzda itiraz edebileceksiniz.

Hedef en hızlı çözümü en kolay şekilde sunabilmek
Uygulama sorunun kaynağına hızlı bir şekilde ulaş​​​ılacak şekilde yapılandırılarak “Talepte bulunan -> SBM -> Sigorta Şirketleri” arasında ilerlemektedir. Bu sayede iş yükü azaltılmış ve sorunun çözümü kolaylaştırılmıştır.

Uygulamayı kullanacak kişi öncelikle sorun yaşadığı araç ve sorguladığı cep telefonu gibi bilgiler ile sisteme giriş yapar. Sistem, giriş yapılmasının ardından otomatik olarak sorunun kaynağını bulmaya çalışır. Örneğin, sorun yaşanan Hasar Tarih Bilgisi sisteme girildiğinde ilgili sigorta şirket ya da şirketleri bulunur ve sorunun direkt ilgili sigorta şirketi ya da şirketlerinin uygulama ekranına düşmesi sağlanır. Aynı zamanda sigorta şirketlerine mail ile de bildirim yapılır. Sigorta şirketleri sorunun kaynağını tespit ederek hatalı bir durum söz konusu ise çözüm sağlar ve kişiye bu durum mail ile bildirilir.

Bu uygulama ile hedeflenen, kullanıcılara yaşadıkları sorunlarda mümkün olan en hızlı çözümü sunabilmektir.

İlgili uygulamaya ulaşmak için t​ıklayınız.​
Sosyal Medya