Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
www.sigortasikayeti.com.tr - 8.12.2015

Sigorta Şikayeti Web Sitesi Haberi

​​​​​Aydın Satıcı, Nevzat Koldemir, inovalig ödülleri, inovalig, inovasyon, ödül, inovalig 2015

​Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) Genel​ Müdürü Aydın Satıcı, İnovasyon Haftası kapsamında yapılan yarışmada kazandıkları birincilikle sektörün inovasyondaki başarısını kanıtladıklarını söyledi. “İnovasyon Yaşam Döngüsü” kategorisinde şampiyonluğu göğüslediklerini hatırlatan Satıcı, “Var olan görüşlerin aksine, yenilikçilik ve inovasyon konusunda çok önde olduğumuzu tüm Türkiye’ye göstermiş olduk. Yeni fikirlerin hızlıca hayata geçmesinde, dünyada ilk ve tek uygulamalar geliştirilmesinde ve yenilikçilikte sektör olarak lideriz” şeklinde konuştu.

Bu başarıya tüm sektörün kazandığı bir ödül olarak bakılması gerektiğini ifade eden Satıcı, “SBM’nin yaptığı her işin fikir aşamasından geliştirme aşamasına, bütçelemeden işin hayata geçirilmesi aşamasına kadar her adımın arkasında ve içinde tüm sektör var” dedi.

“Aldığımız ödülü, bugüne kadar inovasyonu bir yaşam biçimi haline getirme ve inovatif çalışma kültürü oluşturma alanında yaptığımız yatırımlarımızın ve gelişimimizin çok değerli bir organizasyon ve jüri heyeti tarafından taçlandırılması olarak değerlendiriyorum” diyen Satıcı, seçkin bir heyet tarafından birinci olarak seçilmenin kazandıkları ödülü daha fazla anlamlı ve değerli kıldığını da sözlerine ekledi.

Başarının mimarı; tek takım, tek akıl ve tek yürek

Satıcı, “İnovasyon birincilik ödülünün jüri heyeti tarafından SBM’ye verilmesinin gururu ve sevincinin yanında törende ödülü Türkiye’nin en üst makamı, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’nın elinden almış olmamız bu gururu ve sevinci kat kat artırmıştır. Bu açıdan bu gururu ve sevinci zirveye taşıdıkları için Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın Ekonomi Bakanımıza, Sayın TİM Başkanına şükranlarımızı ve teşekkürlerimiz sunuyoruz” dedi.

Sektörün üst yönetimine SBM’ye verdikleri değer ve destekten dolayı teşekkürlerini sunan Satıcı, sözlerine şöyle devam etti: “SBM’de birlikte çalıştığım çok değerli, çok kaliteli, çok fedakar, çok çalışkan ve çok çevik iş arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunarım. Bu ödül tüm sektörün tek takım, tek akıl ve tek yürek olarak çalışması ile başarıldı.”

Yöneticiler sektörü anlık olarak takip ediyor

Hayat geçirdikleri uygulamalarla hem sigortalılara hem de sektöre hizmet verdiklerini ifade eden Satıcı, sektöre sağladıkları raporlama uygulamaları ile sektöre yön veren, üst düzey yöneticilerin sektörün gidişatını gerçek zamanlı takip ederek kararlarını oluşturduğunu ve stratejilerini belirlediğini söyledi. Satıcı, “Tüm branşları kapsayan dashboard Kokpit uygulaması ile tüm üst düzey yöneticiler, her yerden tablet ve telefonlar üzerinden anlık olarak sektörü her yönüyle analiz edebiliyor. Sigortalılara sunduğumuz her ürün ve servis müşteri memnuniyetinin artması ve işlemlerin hızlanması, sektöre sunduğumuz fayda olarak kabul edilebilir” şeklinde konuştu.

Sigortacılık hizmetlerini hızlandırıyoruz

Satıcı, sigortalılara ve vatandaşlara işlerini kolaylaştıran, sigortaya duyulan güveni artıran, sigortacılık hizmetlerinin hızlanmasını sağlayan ve kamu yararını güden, kamu güvenliğini sağlayan uygulamalar geliştirdiklerini ifade etti. Satıcı, sigortalı ve vatandaşlara sundukları faydalardan bazılarını şöyle sıraladı: “Vatandaşlarımız, e-devlet üzerinden tüm sigorta poliçelerini takip edebiliyor. Kaza tutanaklarındaki kusur oranları belirlendikçe ve değiştikçe sigortalıya SMS ve e-posta ile anında bilgilendirme yapılıyor. Maddi hasarlı kaza anında Mobil Kaza Tutanağı uygulaması ile sürücülerin işlemlerinin bire on kat hızlandırılıyor. Aynı zamanda anında sigorta şirketlerinin bilgilendirilmesi, sigortalının hasar ödemesini çok daha hızlı almasını sağlıyoruz. Kaza tutanağının çok hızlı doldurulması sayesinde metropollerde trafik kazası sonrası sıkışan trafiğin çok daha hızlı açılmasını sağlıyoruz. Lokasyon bazlı trafik kazası istatistiği tutulduğu için bu yollar ve kavşaklarda önlem alınması için en çok kaza olan noktalar ilgili kurumlar tarafından paylaşılıyor. Böylece trafik kazaların önüne geçme fırsatımız olacak. İkinci el araç alım satımında araçlar ile ilgili hasar bilgisine ve değişen parça bilgisine SMS aracılığı ile vatandaşlarımız kolayca ulaşabiliyor. 5664 SMS Hasar Sorgu Servisi çok ciddi kamu hizmeti sunuyor.”

​HABERE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ​

Sosyal Medya