Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla
Timreport Dergi Haziran Sayısı - 1.6.2016

Timreport Haziran İnovalig 2015 Şampiyonları Haberi

İnovasvon odaklı hareket ediyoruz​

2003 tarih ve 25318 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Trafik Sigortası Bilgi Merkezi Yönetmeliği ile "TRAMER" adıyla kurulan Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi, Türkiye Sigorta, ve Reasürans Şirketleri Birliği bünyesinde tüzel kişiliği haiz bir kurumdur. Türkiye'de sigorta sistemi, hak ettiği yere ulaşma konusunda, emin adımlar ile ilerlerken, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi de "sigortalının ve "sigorta şirketlerinin yanında, sigortacılık sistemindeki tüm paydaşları ile birlikte tüm imkânlarını kullanarak, sisteme desteğini etkin çalışmalar ile sürdürüyor. Şirket, sigorta poliçeleri ve ilgili tüm bilgileri sistemlerinde toplayarak, geliştirdiği uygulamalar ile sistemi sürekli gözetleyerek, sigortalıların, sigorta şirketlerinin ve kamunun haklarını korumaya çalışıyor. Merkez'in en önemli görevlerinden biri de "suistimali engellemek ve sigortalılık oranlarını artırmaya çalışmak. Ayrıca Merkez, 62 sigorta şirketine, 32 bin acenteye ve banka şubesine, bin 800 ekspere, 45 bin kayıtlı kullanıcıya, brokerlere ve milyonlarca sigortalıya hizmet veriyor. Her sigorta, "güvenli, sağlıklı, huzurlu, mutlu ve keyifli bir hayat,"ın teminatıdır sloganıyla hareket eden Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi, TİM'in 5 ayrı kategoride Türkiye'nin inovasyon şampiyonlarını belirlediği İnovaLİG kapsamında "İnovasyon Döngüsü" kategorisinde Türkiye şampiyonu oldu. Şirket'in geldiği aşamaları ve iııovasyona yaklaşımını SBM Genel Müdürü Aydın Satıcı ile konuştuk.

Firmanızın inovasyona yönelik faaliyetleri ve projeleri hakkında bilgi verir misiniz?

Kurum olarak şu an üzerinde çalıştığımız Telematik projesi ile birlikte gelecekte sektöre yeni bir boyut kazandırmak istiyoruz. Dünyada ilk kez gerçekleştirdiğimiz ve dünyada tek olma özelliğini taşıyan projelerimize yenilerini ekleyerek ürünlerimizin dünya çapında da adının duyurulmasını hedefliyoruz. Bir diğer hedefimiz de bu ürünlerle küresel arenada, da bilinirliğimizi artırmak ve örnek gösterilmek​.

Sosyal Medya